Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63089
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Viết Nhi
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Ngọc Tuyền
dc.date.accessioned2023-12-26T09:25:35Z-
dc.date.available2023-12-26T09:25:35Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350571en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63089-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Tân Trào) - 2022 - no.04 - tr.35 - 43 - ISSN.2354-1431en
dc.subjectKhoa học (Đại học Tân Trào)en
dc.titleNhận thức và thực hành giáo dục tích hợp của giáo viên mầm non trên địa bàn tỉnh Đắk Lắk = Knowledge and practice toward integrated education of preschool teachers in Dak-Lak provinceen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv444S042022035.pdf15.94 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.