Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLương, Quốc Thái
dc.contributor.authorTrần, Trung Ninh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:19:44Z-
dc.date.available2023-12-26T09:19:44Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347883en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62876-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường đại học Hải Phòng) - 2022 - no.53 - tr.117-128 - ISSN.1859-2368en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường đại học Hải Phòng)en
dc.titleVận dụng lý thuyết giàn giáo của Vygotsky vào dạy học chủ đề môn hoá học nhằm phát triển năng lực tự học cho học sinh = Application of Vygotsky’s scaffolding theory in teaching chemistry topics to develop self-studying for studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv459S532022117.pdf
  • Size : 750,19 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.