Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62648
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Khắc Thương
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Kiệt
dc.contributor.authorLê, Anh Linh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:41Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354107en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62648-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.30 - tr.39-42 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố tác động đến sự hài lòng của cơ quan và doanh nghiệp về chất lượng dịch vụ khi tham gia bảo hiểm xã hội tại Bảo hiểm xã hội huyện Hàm Thuận Nam, tỉnh Bình Thuận = Factors affecting the satisfaction of agencies and businesses with the quality of social insurance services in Ham Thuan Nam district, Binh Thuan provinceen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S302022039.pdf689.13 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.