Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62472
Title: Phát triển kĩ năng siêu nhận thức qua giáo dục steam ở học sinh khuyết tật học tập: tiếp cận trên góc độ lí luận = Developing metacognition skills through STEAM education in students with learning disabilities: from a theoretical point of view
Authors: Nguyễn, Thị Hoàng Yến
Phạm, Thị Hải Yến
Đào, Thị Bích Thuỷ
Keywords: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.31-41 - ISSN.2354-1075
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353943
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62472
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157GDV67S05A2022031.pdf795.61 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.