Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Huyền Anh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:17:43Z-
dc.date.available2023-12-26T09:17:43Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353884en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62433-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4AGD - tr.267-275 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực trạng mức độ hình thành kĩ năng giải quyết vấn đề của trẻ mẫu giáo 5-6 tuổi tại một trường mầm non thuộc địa bàn thành phố Hà Nội = The status of the problem-solving skills formation level of 5-6-year-old children at a preschool in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S04A2022267.pdf
  • Size : 434,48 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.