Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62433
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Huyền Anh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:17:43Z-
dc.date.available2023-12-26T09:17:43Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353884en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62433-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4AGD - tr.267-275 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực trạng mức độ hình thành kĩ năng giải quyết vấn đề của trẻ mẫu giáo 5-6 tuổi tại một trường mầm non thuộc địa bàn thành phố Hà Nội = The status of the problem-solving skills formation level of 5-6-year-old children at a preschool in Hanoien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157GDV67S04A2022267.pdf434.48 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.