Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60908
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Nho Quyết
dc.contributor.authorGuang, Ji Tong
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Hiền
dc.date.accessioned2023-12-26T07:48:24Z-
dc.date.available2023-12-26T07:48:24Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336170en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60908-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ Lâm nghiệp - 2022 - no.13 - tr.161-172 - ISSN.1859-3828en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ Lâm nghiệpen
dc.titleẢnh hưởng của sự kết hợp mô hình o2o, sản phẩm vùng miền và trải nghiệm giáo dục đến sự phát triển thương mại điện tử nông thôn Việt Nam = Effects of combining the O2O model, regional products and educational experience on the development of vietnam’s rural e-commerceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv421S132022161.pdf
  • Size : 280,03 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.