Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Xuân Dung
dc.contributor.authorMai, Văn Kết
dc.date.accessioned2023-12-26T07:47:50Z-
dc.date.available2023-12-26T07:47:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336003en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60793-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNgôn ngữ & đời sống - 2022 - no.3 - tr.38-46 - ISSN.0868 - 3409en
dc.subjectNgôn ngữ & đời sốngen
dc.titleNhận thức của giáo viên và các biểu hiện của quyền lực diễn ngôn nhìn từ góc độ phan vai trong tương tác lớp học tiếng anh bậc đại học = Teachers’ perception and practice of discourse power from the perspective of teacher roles in tertiary English classroom interactionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv75S32022038.pdf
  • Size : 1,19 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.