Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60793
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Xuân Dung
dc.contributor.authorMai, Văn Kết
dc.date.accessioned2023-12-26T07:47:50Z-
dc.date.available2023-12-26T07:47:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336003en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60793-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNgôn ngữ & đời sống - 2022 - no.3 - tr.38-46 - ISSN.0868 - 3409en
dc.subjectNgôn ngữ & đời sốngen
dc.titleNhận thức của giáo viên và các biểu hiện của quyền lực diễn ngôn nhìn từ góc độ phan vai trong tương tác lớp học tiếng anh bậc đại học = Teachers’ perception and practice of discourse power from the perspective of teacher roles in tertiary English classroom interactionen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv75S32022038.pdf1.19 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

9
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.