Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60728
Title: Mô hình dạy học kết hợp và một số đề xuất vận dụng vào trường tiểu học ở Việt Nam = The model of blended learning and some suggestions for application in vietnamese primary schools
Authors: Phan, Thị Bích Lợi
Nguyễn, Thị Thanh Nga
Keywords: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.3 - tr.51-56 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335845
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60728
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv489V18S32022051.pdf1.24 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.