Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Văn Nhiều
dc.date.accessioned2023-12-26T07:44:02Z-
dc.date.available2023-12-26T07:44:02Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335928en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60478-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.1 - tr.1994-2004 - ISSN.2588-1051en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleMối quan hệ giữa marketing địa phương, liên kết vùng, hình ảnh điểm đến và sự hài lòng của doanh nghiệp đầu tư trực tiếp nước ngoài: Trường hợp tỉnh Long An = The relationship among local marketing, regional linkage, a destination image, and foreign direct investment firms’ satisfaction: A case study in Long An provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv149V6S120221994.pdf
  • Size : 2,15 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.