Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60478
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Văn Nhiều
dc.date.accessioned2023-12-26T07:44:02Z-
dc.date.available2023-12-26T07:44:02Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335928en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60478-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.1 - tr.1994-2004 - ISSN.2588-1051en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleMối quan hệ giữa marketing địa phương, liên kết vùng, hình ảnh điểm đến và sự hài lòng của doanh nghiệp đầu tư trực tiếp nước ngoài: Trường hợp tỉnh Long An = The relationship among local marketing, regional linkage, a destination image, and foreign direct investment firms’ satisfaction: A case study in Long An provinceen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V6S120221994.pdf2.15 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.