Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Kim Dung
dc.date.accessioned2023-12-26T07:35:33Z-
dc.date.available2023-12-26T07:35:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337056en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60141-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Thiết bị giáo dục - 2022 - no.259 - tr.10-13 - ISSN.1859-0810en
dc.subjectTạp chí Thiết bị giáo dụcen
dc.titleVận dụng mô hình “flipped classroom” trong tổ chức dạy học chủ đề “kiểu mảng” (tin học lớp 11) theo hướng phát triển năng lực tự học của học sinh = Applying the “flipped classroom” model in teaching the topic “array type" (informatics grade 11) towards developing students 'self-study abilityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv326S2592022010.pdf
  • Size : 675,38 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.