Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60141
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Kim Dung
dc.date.accessioned2023-12-26T07:35:33Z-
dc.date.available2023-12-26T07:35:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337056en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60141-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Thiết bị giáo dục - 2022 - no.259 - tr.10-13 - ISSN.1859-0810en
dc.subjectTạp chí Thiết bị giáo dụcen
dc.titleVận dụng mô hình “flipped classroom” trong tổ chức dạy học chủ đề “kiểu mảng” (tin học lớp 11) theo hướng phát triển năng lực tự học của học sinh = Applying the “flipped classroom” model in teaching the topic “array type" (informatics grade 11) towards developing students 'self-study abilityen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv326S2592022010.pdf675.38 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.