Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60129
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Kim Long
dc.date.accessioned2023-12-26T07:35:30Z-
dc.date.available2023-12-26T07:35:30Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337024en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60129-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Thiết bị giáo dục - 2022 - no.257 - tr.147-149 - ISSN.1859-0810en
dc.subjectTạp chí Thiết bị giáo dụcen
dc.titleVấn đề trị liệu giáo dục phát triển kĩ năng giao tiếp cho trẻ khuyết tật tại trường hòa nhập = The problem of educational treatment development communication skills for disabled children at an inclusive schoolen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv326S2572022147.pdf469.38 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.