Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Kim Long
dc.date.accessioned2023-12-26T07:35:30Z-
dc.date.available2023-12-26T07:35:30Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337024en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60129-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Thiết bị giáo dục - 2022 - no.257 - tr.147-149 - ISSN.1859-0810en
dc.subjectTạp chí Thiết bị giáo dụcen
dc.titleVấn đề trị liệu giáo dục phát triển kĩ năng giao tiếp cho trẻ khuyết tật tại trường hòa nhập = The problem of educational treatment development communication skills for disabled children at an inclusive schoolen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv326S2572022147.pdf
  • Size : 469,38 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.