Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59846
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Thị Kim Hoàn
dc.contributor.authorNguyễn, Diệp Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-26T07:34:10Z-
dc.date.available2023-12-26T07:34:10Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336461en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59846-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Thủ Đô) - 2022 - no.57 - tr.66 - 72 - ISSN.2354 - 1512en
dc.subjectKhoa học (Đại học Thủ Đô)en
dc.titleSức khỏe tâm thần của học sinh lứa tuổi tiểu học và nguyên tắc tư vấn tâm lí theo lý thuyết của Rogers = Mental health in elementary school-aged children and consultation principles: a theory of carl Rogersen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv443S572022066.pdf553.07 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

1
checked on Nov 23, 2024

Download(s)

45
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.