Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Nguyên Anh
dc.date.accessioned2023-12-26T07:28:53Z-
dc.date.available2023-12-26T07:28:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352966en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59454-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesDân tộc học - 2022 - no.05 - tr.53 - 61 - ISSN.0866-7632en
dc.subjectDân tộc họcen
dc.titleHọc vấn và trình độ chuyên môn kỹ thuật của các dân tộc thiểu số: hiện trạng và một số định hướng chính sách = Ethnic Minority Education and Technical Qualifications: Current Status and Some Policy Directionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv208S052022053.pdf
  • Size : 835,6 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.