Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59454
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Nguyên Anh
dc.date.accessioned2023-12-26T07:28:53Z-
dc.date.available2023-12-26T07:28:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352966en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59454-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesDân tộc học - 2022 - no.05 - tr.53 - 61 - ISSN.0866-7632en
dc.subjectDân tộc họcen
dc.titleHọc vấn và trình độ chuyên môn kỹ thuật của các dân tộc thiểu số: hiện trạng và một số định hướng chính sách = Ethnic Minority Education and Technical Qualifications: Current Status and Some Policy Directionsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv208S052022053.pdf835.6 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.