Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58400
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Kim Nhạn
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Phương
dc.date.accessioned2023-12-26T07:17:58Z-
dc.date.available2023-12-26T07:17:58Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338301en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58400-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Văn Hiến) - 2022 - no.8 - tr.14-29 - ISSN.1859-2961en
dc.subjectKhoa học (Đại học Văn Hiến)en
dc.titleVai trò trách nhiệm xã hội, định hướng khách hàng và sự trung thành của khách hàng trong lĩnh vực ngân hàng tại tỉnh Tiền Giang = The role of corporate social responsibility, customer orientation and customer loyalty in banking sector in Tien Giang provinceen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv445V2S82022014.pdf1.02 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.