Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58400
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Kim Nhạn
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Phương
dc.date.accessioned2023-12-26T07:17:58Z-
dc.date.available2023-12-26T07:17:58Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338301en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58400-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Văn Hiến) - 2022 - no.8 - tr.14-29 - ISSN.1859-2961en
dc.subjectKhoa học (Đại học Văn Hiến)en
dc.titleVai trò trách nhiệm xã hội, định hướng khách hàng và sự trung thành của khách hàng trong lĩnh vực ngân hàng tại tỉnh Tiền Giang = The role of corporate social responsibility, customer orientation and customer loyalty in banking sector in Tien Giang provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv445V2S82022014.pdf
  • Size : 1,02 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.