Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55579
Title: Influencer marketing trong thời đại số = Influencer marketing in the digital age
Authors: Nguyễn, Thị Ngọc Dung
Keywords: Tạp chí khoa học - Đại học Đông Á
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí khoa học - Đại học Đông Á - 2022 - no.01 - tr.24-31 - ISSN.2815-5807
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339880
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55579
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv542S012022024.pdf486.73 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.