Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54702
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Bích Hồng
dc.contributor.authorHồ, Thị Yến Ly
dc.date.accessioned2023-12-26T02:45:02Z-
dc.date.available2023-12-26T02:45:02Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341900en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54702-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.4 - tr.274-279 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố tác động đến ý định sử dụng dịch vụ ngân hàng điện tử của khách hàng cá nhân tại Ngân hàng Thương mại cổ phần Sài Gòn Thương Tín - Chi nhánh Vũng Tàu = Factors affecting the decision of individual customers to use e-banking services provided by Sacombank - Vung Tau branchen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S42022274.pdf752.42 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.