Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52530
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Trường
dc.contributor.authorTô, Huỳnh Tuyết Mai
dc.date.accessioned2023-12-26T01:18:24Z-
dc.date.available2023-12-26T01:18:24Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344273en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52530-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ - ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh - 2022 - no.6 - tr.3-15 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ - ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minhen
dc.titleNhững nhân tố tác động đến truyền miệng của khách hàng trong lĩnh vực nhà hàng tiệc cướien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv449V54S62022003.pdf648.38 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.