Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48003
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi đặt đồ ăn trực tuyến của thế hệ Z tại Việt Nam
Authors: Phạm, Thị Minh Châu
Nguyễn, Thu Ba
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.12 - tr.137-140 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320343
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48003
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S122021137.pdf245.86 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.