Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36138
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Thị Kim Thương
dc.date.accessioned2023-12-13T01:52:45Z-
dc.date.available2023-12-13T01:52:45Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325286en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36138-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Thủ Đô) - 2021 - no.50 - tr.110 - 120 - ISSN.2354 - 1512en
dc.subjectKhoa học (Đại học Thủ Đô)en
dc.titleMột số giải pháp nâng cao hiệu quả truyền thông thương hiệu và tuyển sinh của trường Đại học Thủ Đô Hà Nội qua mạng xã hộien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv443S502021110.pdf
  • Size : 544,04 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.