Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36138
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Thị Kim Thương
dc.date.accessioned2023-12-13T01:52:45Z-
dc.date.available2023-12-13T01:52:45Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325286en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36138-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Thủ Đô) - 2021 - no.50 - tr.110 - 120 - ISSN.2354 - 1512en
dc.subjectKhoa học (Đại học Thủ Đô)en
dc.titleMột số giải pháp nâng cao hiệu quả truyền thông thương hiệu và tuyển sinh của trường Đại học Thủ Đô Hà Nội qua mạng xã hộien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv443S502021110.pdf544.04 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.