Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33331
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Vũ, Văn Tuấn | |
dc.contributor.author | Nhạc, Thanh Hương | |
dc.contributor.author | Lã, Nguyễn Bình Minh | |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T08:53:41Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T08:53:41Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331054 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33331 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2021 - no.13 - tr.91-97 - ISSN.1859-2171 | en |
dc.subject | Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên | en |
dc.title | Sự hoà hợp mối quan hệ giảng viên - sinh viên và kết quả học tập của sinh viên ảnh hưởng bởi cách quản lý lớp học của giảng viên tại một cơ sở giáo dục đại học = Teacher-student relationship harmony and student learning outcomes imprinted by teacher classroom management styles at a higher education institution | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.