Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Văn Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-12T08:53:36Z-
dc.date.available2023-12-12T08:53:36Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331003en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33317-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2021 - no.13 - tr.3-9 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titlePhân tích tổng thể tính hiệu quả của sử dụng thủ thuật sư phạm sơ đồ tư duy trong dạy tiếng anh tại cơ sở giáo dục đại học = A metal-analysis study of mind mapping effectiveness in english language teaching at a higher education institutionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V226S132021003.pdf
  • Size : 636,24 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.