Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Nga
dc.date.accessioned2023-12-12T08:11:22Z-
dc.date.available2023-12-12T08:11:22Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332137en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32175-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chi Công thương - 2021 - no.12 - tr.288-293 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chi Công thươngen
dc.titleCảm nhận của khách hàng khi sử dụng dịch vụ phát hàng thu tiền (COD) của Tổng công ty cổ phần Bưu chính Viettel (VIETTEL POST) = The perceived value of customers when using the cash on delivery service of Viettel Posen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S122021288.pdf
  • Size : 873,57 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.