Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32175
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Nga
dc.date.accessioned2023-12-12T08:11:22Z-
dc.date.available2023-12-12T08:11:22Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332137en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32175-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chi Công thương - 2021 - no.12 - tr.288-293 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chi Công thươngen
dc.titleCảm nhận của khách hàng khi sử dụng dịch vụ phát hàng thu tiền (COD) của Tổng công ty cổ phần Bưu chính Viettel (VIETTEL POST) = The perceived value of customers when using the cash on delivery service of Viettel Posen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S122021288.pdf873.57 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

21
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.