Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30482
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Nguyễn Trà Giang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Diệu Khanh
dc.contributor.authorTrịnh, Thị Lan
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:44Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:44Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278581en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30482-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.4 - tr.3-11 - ISSN.2354-1067en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleKhảo sát nội dung dạy học viết văn nghị luận xã hội trong chương trình ngữ văn 9 của bàng Tenessee (Hoa Kì) = Surveying the teaching writing the social argument text in the Literature’s curriculum of Tennessee (USA)en
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V65S42020003.pdf375.65 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.