Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30341
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Kỷ
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:09Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:09Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280016en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30341-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.560 - tr.70-72 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleGiải pháp xây dựng văn hóa doanh nghiệp: Nâng cao năng lực cạnh tranh cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ ở Việt Namen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S5602020070.pdf234.53 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.