Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29725
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTS, Nguyễn Ngọc Lân
dc.contributor.authorPGS, TS Nguyễn Hoàng Long
dc.contributor.authorThS, Nguyễn Anh Dũng
dc.date.accessioned2023-12-12T03:25:01Z-
dc.date.available2023-12-12T03:25:01Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280987en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29725-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesGiao thông vận tải - 2020 - no.4 - tr.52 - 57 - ISSN.2354-0818en
dc.subjectGiao thông vận tảien
dc.titleNghiên cứu đánh giá độ lún vệt hằn bánh xe và chỉ số kháng nứt của hỗn hợp bê tông áphalt tái chế ấm sử dụng công nghệ bitum bọten
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVb12S42020052.pdf469.72 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.