Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29265
Title: | Các phương pháp phản tư trong việc tìm hiểu bản sắc giáo viên của sinh viên Việt Nam được thể hiện trong kì thực tập sư phạm. = Reflective methods in exploring vietnamese student teachers’ identity during a practicum placement | Authors: | Lê, Thùy Linh Nguyễn, Thị Thu Huyền Nguyễn, Văn Hiến Tô, Thị Hoàng Lan |
Keywords: | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) | Issue Date: | 2020 | Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.5 - tr.856-866 - ISSN.1859-3100 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280712 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29265 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | Existing users please Login |
---|---|---|---|
CTv138V17S52020856.pdf | 604.39 kB | Adobe PDF |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.