Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29181
Title: Mối quan hệ trải nghiệm thương hiệu, hài lòng, trung thành và dự định mua lặp lại sản phẩm: Trường hợp nghiên cứu thương hiệu thời trang Vascara tại Thành phố Hồ Chí Minh = Relationshilp among the brand experience, satisfaction, loyalty, and intention to repurchase: Case of vascara fashion brand in Ho Chi Minh city
Authors: Đinh, Phi Hổ
Đinh, Nguyệt Bích
Nguyễn, Thanh Diệp
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.5 - tr.231-244 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282428
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29181
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S052020231.pdf1.04 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.