Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25300
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Trọng Hòa
dc.date.accessioned2023-12-12T02:20:48Z-
dc.date.available2023-12-12T02:20:48Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296279en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25300-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.01 - tr.21-33 - ISSN.2615-9287en
dc.subjectTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleMối quan hệ giữa chiến lược sản xuất và kết quả hoạt động tại các doanh nghiệp sản xuất chế tạo Việt Nam = The relationship between manufacturing strategy and firm performance at Vietnamese manufacturersen
dc.typeArticleen
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextCó toàn văn-
item.languageiso639-1vi-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv177V36S012020021.pdf585.28 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.