Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/24339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSusan, Sheehan
dc.date.accessioned2023-12-12T01:55:02Z-
dc.date.available2023-12-12T01:55:02Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=303553en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/24339-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Nước ngoài - 2020 - no.4en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Nước ngoàien
dc.titleTHÁI ĐỘ CỦA GIÁO VIÊN VỀ ĐÁNH GIÁ VÀ ẢNH HƯỞNG CỦA THÁI ĐỘ GIÁO VIÊN ĐỐI VỚI THỰC TIỄN ĐÁNH GIÁ TRÊN LỚP – KẾT QUẢ CỦA MỘT KHẢO SÁT TOÀN CẦU = WHAT TEACHERS THINK ABOUT ASSESSMENT AND HOW IT INFLUENCES THEIR CLASSROOM-BASED ASSESSMENT PRACTICES – THE RESULTS OF A GLOBAL SURVEYen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 50926-913-154862-1-10-20200926.pdf
  • Size : 326,79 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.