Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23759
Title: Trải nghiệm khách hàng và hành trình mua hàng - Tiếp cận mới trong nghiên cứu hành vi khách hàng
Authors: Nguyễn, Hải Ninh
Nguyễn, Đăng Triển
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.18 - tr.162-165 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304744
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23759
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S182020162.pdf248.48 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

1
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.