Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23679
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Mai Đông
dc.date.accessioned2023-12-12T01:49:12Z-
dc.date.available2023-12-12T01:49:12Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288254en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23679-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.6 - tr.169-173 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleQuan điểm quốc tế hóa giáo dục đại học Việt Nam dựa trên kinh nghiệm quốc tế hóa giáo dục đại học của một số nước trên thế giớien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S062020169.pdf282.15 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.