Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18342
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Viết Tuân
dc.contributor.authorNinh, Thị Thanh Tâm
dc.contributor.authorĐặng, Thu Thủy
dc.date.accessioned2023-12-11T03:41:33Z-
dc.date.available2023-12-11T03:41:33Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310314en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18342-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.3 - tr.101-113 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến hiệu quả học tập trực tuyến - một nghiên cứu thực nghiệm ở một số trường học tại Hà Nội trong bối cảnh học tập đối phó đại dịch Covid 19 = Factors affecting effectiveness of online learning. An empirical study done at serveral of educational institutions in Ha Noi in context of learning against pandemic Covid-19en
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V12S32020101.pdf10.02 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.