Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17502
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Hà
dc.contributor.authorHứa, Tiến Phúc
dc.date.accessioned2023-12-11T02:43:57Z-
dc.date.available2023-12-11T02:43:57Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311381en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17502-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.29+30 - tr.259-264 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐánh giá sự hài lòng của khách hàng về dịch vụ công tại sở Tài nguyên và Môi trường tỉnh Trà Vinh = Assessing the satisfaction of people with public services provided by the Tra Vinh province department of natural resources and Environmenten
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S29-302020259.pdf261.65 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.