Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16744
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Canh My Duy
dc.contributor.authorTruong, Vien
dc.date.accessioned2023-12-08T09:08:51Z-
dc.date.available2023-12-08T09:08:51Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312613en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16744-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học - Đại học Sư phạm Huế - 2020 - no.56 - tr.7-20 - ISSN.1859-1612en
dc.subjectTạp chí khoa họcen
dc.titleĐiều tra về nhận thức của giáo viên EFL và thực hành đánh giá theo hình thức tại một số trường cao đẳng ở tỉnh Thừa Thiên Huế = An investigation into efl teachers’ perceptions and practice of formative assessment at some colleges in Thua Thien Hue provinceen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv405S562020007.pdf557.04 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.