Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16445
Title: Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng mỹ phẩm thương hiệu Việt
Authors: Trần, Thùy Chi
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.26 - tr.276-281 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311825
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16445
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S262020276.pdf232.55 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.