Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14371
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrịnh, Hoàng Nam
dc.contributor.authorVương, Đức Hoàng Quân
dc.date.accessioned2023-11-13T03:02:15Z-
dc.date.available2023-11-13T03:02:15Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=297061en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14371-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á - 2019 - no.159en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Áen
dc.titleMô hình các nhân tố tác động đến ý định sử dụng: trường hợp thẻ tín dụng tại Việt Namen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
43367-577-150031-1-10-20200417.pdf210.89 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.