Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13460
Title: Nâng cao chất lượng dịch vụ nhằm tăng cường sự hài lòng của khách hàng tại ngân hàng thương mại Việt Nam
Authors: Nguyễn, Viết Lâm
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - 2019 - no.135 - tr.19-28 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288441
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13460
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1352019019.pdf615.69 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.