Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11930
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Le, Thanh Binh | |
dc.contributor.author | Nguyen, Anh Tuan | |
dc.contributor.author | Nguyen, Trong Tam | |
dc.date.accessioned | 2023-11-13T02:06:15Z | - |
dc.date.available | 2023-11-13T02:06:15Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284154 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11930 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2019 - no.33 - tr.32-38 - ISSN.1859-2724 | en |
dc.subject | Tạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải | en |
dc.title | Đánh giá phương pháp hồi quy phi tuyến trong phân tích độ lún mặt đất gây ra bởi thi công hầm – nghiên cứu trường hợp tại thành phố Hồ Chí Minh = Assessment of non-linear regression approach for back-analysis on tunnelling-induced surface settlement– a case study in Ho Chi Minh city | en |
dc.type | Article | en |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | vi | - |
item.fulltext | Có toàn văn | - |
item.openairetype | Article | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv391S332019032.pdf | 574.1 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.