Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11930
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLe, Thanh Binh
dc.contributor.authorNguyen, Anh Tuan
dc.contributor.authorNguyen, Trong Tam
dc.date.accessioned2023-11-13T02:06:15Z-
dc.date.available2023-11-13T02:06:15Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284154en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11930-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2019 - no.33 - tr.32-38 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titleĐánh giá phương pháp hồi quy phi tuyến trong phân tích độ lún mặt đất gây ra bởi thi công hầm – nghiên cứu trường hợp tại thành phố Hồ Chí Minh = Assessment of non-linear regression approach for back-analysis on tunnelling-induced surface settlement– a case study in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv391S332019032.pdf
  • Size : 574,1 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.