Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11930
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLe, Thanh Binh
dc.contributor.authorNguyen, Anh Tuan
dc.contributor.authorNguyen, Trong Tam
dc.date.accessioned2023-11-13T02:06:15Z-
dc.date.available2023-11-13T02:06:15Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284154en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11930-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2019 - no.33 - tr.32-38 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titleĐánh giá phương pháp hồi quy phi tuyến trong phân tích độ lún mặt đất gây ra bởi thi công hầm – nghiên cứu trường hợp tại thành phố Hồ Chí Minh = Assessment of non-linear regression approach for back-analysis on tunnelling-induced surface settlement– a case study in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv391S332019032.pdf574.1 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.