Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11695
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thanh Khương
dc.contributor.authorNguyễn, Thành Đông
dc.date.accessioned2023-11-13T01:58:17Z-
dc.date.available2023-11-13T01:58:17Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283745en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11695-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.21 - tr.90-95 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của lãnh đạo nữ đối với hiệu quả hoạt động công ty - Bằng chứng từ thị trường Việt Nam = Impact of female leaders on company performance - evidence from the Vietnamese marketen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S212019090.pdf427.84 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.